Sukienki idealne do pracy

Sukienka to wdzięczny strój lubiany przez wiele kobiet. To idealny wybór na randkę, do teatru czy na koncert, jak również na różnego typu przyjęcia. Każda z tych okazji to idealny powód, aby kupić sobie nową sukienkę. Czy równie łatwo jest nosić sukienki do pracy? Odpowiedź brzmi tak, trzeba jednak przestrzegać kilku ważnych zasad.

Jak nosić sukienkę do pracy

Zdecydowanie nie każdy model sukienki nadaje się do pracy. Chcąc wyglądać nienagannie w biurze czy urzędzie musimy postawić na stonowane i klasyczne suknie w prostym stylu. Miejsca te bowiem wymagają profesjonalnego wizerunku. A profesjonalny wizerunek rządzi się pewnymi prawami. Po pierwsze, unikajmy sukienek z dużym dekoltem. Absolutnie jest niedopuszczalne, aby biurowa sukienka eksponowała piesi. Po drugie, sukienka do pracy nie powinna odsłaniać ramion. Jeżeli wybierzesz prostą sukienkę bez rękawów, noś pod nią klasyczną koszulę, lub zakładaj odzież wierzchnią jak żakiet lub cienki sweter.

Dopuszczalne są sukienki z krótkim rękawem, jednak nie we wszystkich instytucjach i biurach. Po trzecie, ważna jest długość sukienki. Powinna ona kończyć się w okolicy kolan. Zbyt krótkie sukienki nie są wskazane. W wielu miejscach pracy niewskazane jest noszenie sukienek do gołych nóg i nawet latem należy zakładać rajstopy lub pończochy. Podobnie rzecz ma się z butami, które powinny być zabudowane i nie odsłaniać palców i pięt. Niestety moda biurowa nie sprzyja noszeniu lekkich, zwiewnych sukienek. Łatwiej stylizować te jesienne i zimowe. Ale należy pamiętać, że tak restrykcyjne zasady dress codu nie dotyczą wszystkich biur i bardzo wiele kobiet może pozwolić sobie na większą dowolność w ubiorze do pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *